på tal om ingenting

Så sitter eller mer halv ligger jag i soffan igen, borde verkligen diska, men det får nog vänta till imorgon.. Har både jobbat maxi och sålt en QR kod så dubbel inkomst idag :) Jippie!! Har lite ont i halsen och känner mig som en zombie, benen är tunga som bly och jag har träningsvärk av att cykla till stationen?? Inget bra tecken, men tänkte jag skulle beställa mig ett par såna där "få snygg rumpa" skor, inte för att få snygg rumpa för man kan ju inte få nått man redan har ;) MEEN man kanske kan få lite mer träning på promenaderna som är planerade att bli dagliga igen.. Jag är en mästare på att planera, men sen kommer vi till det jobbiga - genomföra planen!!! Det är ruggigt svårt om ni frågar mig, men tänkte kan andra kan jag och nu jäklar ska jag kunna för nu har allt gått för långt, vikten, magen, socker beroendet bara tickar runt hörnet, men framför allt börjar det kännas jobbigt jag står liksom inte riktigt ut med mig själv längre.. Så nu kör vi så det ryker på beach (ska sätta ett realistiskt mål, så säg 2014) kommer ju glömma av det på vägen så känns bättre att ha 2 år på mig :) Haha, dags att sova snart tror jag, måste bara kolla om sovrummet har blivit lite mindre bastu och fått en mer normal rumstempratur.. Har väl missat att tala om att lägenheten numera fungerar som bastu, solen jag älskar dig, men måste du bli så förbaskat varm genom fönstren??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0