en regning onsdag

Uscha, vilket väder det är idag jag som är ledig och allt....suck.
Men ska inte klaga hade ju ändå ganska bra väder igår, så får väl vara lite glad och så får jag ju faktiskt en bra anledning till att ligga i soffan med både dator och tv igång. Även om det inte är nått bra på tv och jag inte får så mycket gjort på datorn.

Tittar ut genom fönstret och konstaterar att det fortfarande regnar så det är sånt där tröttsamt väder idag, men jag var uppe tidigt för att hinna handla på morgonen :)
Och sen hade jag det roliga nöjet att behöva välja ett par nya glasögon bågar, beslutsångest gånger 100.000!!! Blev ett par svarta plastbågar och ett par solglasögon efter mycket vel fram och tillbaka..
Så nu håller jag alla tummar och tår som jag äger blir ju totalt hela 20 stycken, att det är synen som gör att jag får huvudvärk.


Det här blev ju som vanligt bara en massa ointresant babbel, men sån är jag!
Igår blev det en zumba pass efter en dag i götet med lite kundbesök och förhoppningsvis blir det något sålt också.
Nu ska jag pilla navlen i soffan en stund till och sen kanske jag ska dra på mig regnkläderna för en liten kort promenad.,





Har ett litet hopp om att promenader, joggning och lite zumba ska ge mig min fina studentkropp tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0