Freeeedag!!!!!!!!!

Trodde aldrig att denna jobba dag skulle ta slut, gick upp klockan 07:15 för att jag hade ju planer på en springtur på morgonen, men den byttes efter lite funderingar i sängen till en promenad i dimman istället. Kom ju i alla fall ut en timme och fick väldigt frisk luft, sen blev det en skön frukost och som vanligt lite stressigt innan det är dags att ta sig ner till stationen och tåget mot jobbet. Var grymt sugen på att ta cykeln, men tänkte att klockan halv tio på kvällen är jag säkert inte lika sugen så det blev bilen i alla fall.. Och det var jag jäkligt glad för nu ikväll :)

Och nu ligger jag i soffan med en godisskål, ett glas coca cola och små tittar på dyngkåt och hur helig som helst med mia skäringer (tredje gången jag ser denna sen jag fick den i julklapp) en film som går att titta på hur många gånger som helst för den är lika rolig varje gång...  Sen har jag soffan för mig själv då älsklingen är hos andreas och spelar tv spel och intar alkoholaltiga drycker.

Imorgon är det städdag först på golfbanan och sen är det lägenheten - för här ser ut som jag vet inte vad och i köket krasar det under fötterna av torra brödsmulor och knäckebröd.. Visst är det underbart ??

Nää, nu ska jag titta klart på favvo dvdn och sen är det sängen som gäller, för klockan ringer tidigt imorgon med :(
SUCK!!!

Får väl bjuda på en bild från thailand, här efter att vi gått och tittat på snopp stenen och
framstjärts (vad säger man som inte låter väldigt fult om vårt kissehål?) stenen.
Vi måste ju stanna och fylla på vätska, denna gång i form av lite alkohol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0