Är det våren som är här ?

Underbara vår!!! Äntligen lite sol och tid att njuta av den, min lediga dag har verkligen varit underbar..
Har hunnit med två härliga promenader, en i derome med super trevligt sällskap & en här hemma vid göingegården, hittade tack vare en vägbeskrivning av min morbror & mamma en grusväg med lite mysiga hus längs vägen & jag tror den kommer bli grym att ta intervall träningen på :)

Sen har jag även hunnit med årets första golfslag, underbar känsla att se bollen flyga iväg, sen blev det fisk till lunch - säger bara MUMMA!!!

Nu borde eller nästan måste jag ta tag i våran grisiga lägenhet, disken från lunchen står fortfarande på bordet & köket är KAOS!! Min plan är ju att jag ska fixa iordning morgondagens lunch också, så är väl dags att sätta igång med köttfärssåsen också. Så jag kan åka ut till mamma&pappa för att få lite kvällsmat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0