Älskar vädret

Efter en tripp till ge-kås på morgonen sitter jag nu i soffan och beundrar vårt inköp av klocka, en klocka som vi tittat på enda sen vi fick reda på att vi fått lägenhet och kanske ännu längre om jag tänker efter. Så nu är det bara batteriet som ska laddas så är den snart igång :) Fick köpt mig en ny vårjacka, inte för att jag behövde en, men kunde inte motstå för den var så snygg :) kommer inte ihåg sist jag köpte kläder på ge-kås som inte var sockar eller trosor. Årets första fluga sitter i vårt fönster och surrar nu lite irriterande, men samtidigt är inte det ett vårtecken? Älskar vädret just nu och längtar tills kvällarna håller lite skönare temperaturer också så man kan plocka fram vårjackan på riktigt.

Nu ska jag nog ta mig ut på en kort promenad och njuta av vädret, plus bättra på träningsvärken i rumpan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0