Nöjd tjej

Åhh, solen lyser idag med, känns som om jag har tur med den nu för den har varit framme nästan varje dag som jag har tid att njuta av den .. Underbart helt enkelt :) sitter på golvet och skriver idag mest för att kunna ladda iPad samtidigt. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen är det dags igen. Jobb. Say no more! Idag gjorde jag något jag tänkt mig göra så många gånger, men som liksom aldrig blivit av. Istället för en lugn promenad idag så blev det intervaller och guud så underbart:) plus att jag tog och utforskade eller i alla fall sprang åt trönninge hållet istället för stan hållet. Men sen till min stora sorg misslyckades jag med taco pajen för första gången, har aldrig hänt innan, men idag lämnade jag den för länge i ugnen så den blev lite torr... Men den gick ner ändå, nu är det dags för en dusch och sen en stund i soffan kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0