God morgon !!!!!

Jag tror jag blivit galen, går upp tidigare än jag behöver efter en stängning, galen kvinna är uppe med nästan tuppen. Igår åkte jag tåget hem efter en stängning för första gången, gick kanon hann med första spårvagnen så fick stå och vänta 20 minuter, inte min grej efter 22:00 i götet, kunde komma på alla möjliga hemska saker som kunde hända. Men fick sällskap dom sista 5 för då kom vakten från jobbet som tydligen också bor i Varberg och åker tåg . Väl framme i Varberg ångrade jag mig ännu mer, varför åker jag tåg och varför ställer jag bilen i p huset, halvsprang in i bilen och väl där låste jag. Lite fjantigt jag vet, men sån är jag... Nu tänkte jag ta mig en promenad innan frukost , sägs ju vara bra. Men framför allt har jag en djävulsk träningsvärk i benen och sen är jag super öm i min nacke och skulderbladen efter en skön massage omgång, så all massage där är uppskattad idag för mm.. Det är skönt när det redan är ömt och någon bara trycker lite, älskat :) Men nu är det dags för långkalsonger och termobralls på, har försökt lista ut hur kallt det är ute, men har ju ingen riktig termometer utan har 3 olika appar på ipaden och dom visar 3 olika grader, -8. +6 ( den tror jag minst på) eller -1 så antingen är det vrålkallt eller så är det ganska skönt. Jaja, det återstår och se. Men nu ska jag ut i alla fall, hurtbulle som jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0