.....

Ja då har jag haft mina två lediga dar denna vecka och nu börjat det igen, med jobb alltså.. Så hur har jag tagit vara på mina lediga dar? Joo med fart och fläkt, svettas och haft tjej snack:) idag blev det simning på morgonen med älskling och sen promenad med Emelie och nu ikväll simning igen men med Cissi denna gång. Så med två dagars ledighet har jag nästan avklarat en veckas träning, det är imponerande! och som tur är pratade jag med min älskade mamma som påminde mig att jag inte alls börjar 10 imorgon utan jobbar kväll, vilken lycka för min del för det innebär att jag hinner med en promenad och lite namnsdags fika hemma hos mamma :) nu funderar jag på om det ska bli sängen eller om jag ska se mission impossable för första gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0