En helt vanlig tisdag

Igår lyckades jag med något helt otroligt, jag tappade min mobil som så många gånger förr, men igår gick den sönder.. Skärmen sprack och inte bara lite på ytan utan en djup spricka så det blir till att åka hem för att hämta en annan, ibland är det bra med lite lager. Men förutom en trasig mobil så var dan mycket bra, njöt av lite grey's anatomi avsnitt i soffan halva dan. Men sen fick jag för mig att gå ner till jysk för att köpa platslådor, otympliga saker att bära, men jag tänkte ta bussen hem hade kollat tider och allt, problemet var bara att hitta rätt hållplats och det gjorde jag inte. Så jag fick gå hem med dessa lådor och jag säger bara en sak: SVETTIGT!!!! För det var fint väder med sol och lite varmare grader :) På kvällen blev det zumba/core med en ny core del och det var en pina.. Ojoj, va klen jag kände mig orkade inte alls mycket, så det blir ju till att fortsätta gå på den och se om det blir några muskler :) nu är det dags för frukost och vika ihop tvätten från igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0