Vad har vi för väder egentligen ??

Jaha, nu ligger jag i sängen efter att ha jobbat stängning och sen kört hem i det här hemska vädret, reng och blåst och super mycket vatten på vägen... Var ju hos doktorn tidigare idag med mitt huvud och mina hälar, svaret jag fick var "hjärnan och nerverna är det inget fel på", härligt jag har en helt fungerande hjärna, haha där fick ni som inte tycker den är helt med en liten smäll på näsan :) det är bara vanlig spänningshuvudvärk, inget farligt alltså. Och hälarna blir en remiss till ortoped tekniska för eventuella inlägg, vi får väl se vad dom säger. Och huvudvärken ska botas med svett, alltså hård träning så svetten rinner, perfekt sa jag eftersom jag ska börja på gym nu.. Och nu borde jag sova för klockan ringer tidigt imorgon eller jaa vid åtta i alla fall, men är fortfarande för pigg efter körningen hem, brukar ju ta någon timma att varva ner efter stängningspassen. Så ska väl ligga här en stund och vrida på mig.. Förresten till alla som säger att tvinrix vaccinationen inte gör ont, det GÖR den!!! Min arm är öm som få nu :( God natt allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0