Torsdags kväll

Varför ska det vara så svårt att hålla ordning på grejer och med grejer menar jag allt från papper till kläder till att hålla snyggt på toan. Det tar kanske 5 högst 10 minuter extra att lägga in kläderna i garderoben på rätt ställe och det tar Max 3 minuter att sätta in pappret på rätt ställe istället för att bara lägga det i en hög på golvet, byrån eller på nått annat smart ställe där man aldrig hittar det när man behöver det. Så med detta sagt så kan jag ju berätta att jag äntligen fick tummen ur röva och gjorde en riktig ansiktsrengöring med skrubb, mask och tvätt så nu är det baby rumpa i ansiktet och jag fick även tvättat fötterna och tog hand om mig själv lite. Det är också något som jag lyckas slarva med och tänker varje vecka jag tar det nästa istället. Nu väntar sängen för imorgon ringer klockan 04:20 bara för att jag ska hinna duscha, men om jag känner mig själv kommer jag snooza till halv i alla fall. God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0