torsdags funderingar

Okej, det är snart heelg :) Längtar jätte mycket för jag och min älskling har verkligen gått om varandra hela veckan, han jobbar sent och jag bara tidiga dagar -inte så roligt.. Men imorgon blir det frukost tillsammans och det är verkligen mys! Sitter i soffan där jag har suttit på min rumpa enda sen jag kom hem vid halv 3, känns väl inte så okej nu, men guud va skönt det var innan.. Lite besviken på mig själv att jag inte tog mig ut och tränade golf, men ibland blir det bara så.. Orken var slut, kroppen skriker efter vila och det har den fått, men den vill ha mer.. Eller så är det lite aktivitet den behöver så nästa vecka tar jag tag i mitt gym kort, nu jäklar smäller det!! Har ju varit super duktig hela veckan - en liten pajbit i tisdags, men annars inget onödigt sött fram till idag då det slank ner lite choklaa, min svaghet.. Har ju dreglat över en tidning med kladdkakor sen igår :) Imorgon ska jag unna mig att köpa rittersport choklaa på jobbet :) Kan ju tala om att jag längtat hela jäkla veckan och jag går ju säkert förbi den minst 3 gånger per dag och gissas vad jag dreglat :) hihi Helgen består av golf och på lördag ska vi (jag&älskling) kanske åka till mio möbler och kika på möbler, har ju tittat lite på hemsidan idag och hittat en del underbart fina saker i alla fall på hemsidan, sen vet man ju aldrig i verkligheten, men jag hoppas jag på succe :) NU väntar lite mer tv tittande måste titta på "en andra chans" tror jag det heter på svt1 är det i alla fall, en riktig gråtprogram :) Ikväll kommer sängen vara extra skön för jag får dela den med den absolut bästa, lite trångt och mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0