Tisdags fix

Duktiga Felicia har varit i farten igen, bakat 2plåtar med frallor, gjort en kycklingpaj plus en omgång med Chile con carne, diskat efter mig och fryst in bröd och Chile con carnen... Duktigt, duktigt !!!! Nu är tredje maskinen tvätt snart klar och nu ska jag snart jobba lite med. Är det mognad som gör att det är skönt att ha en hemma dag med bak och tvätt?? Ibland speciellt när det är dåligt väder som idag bara älskar jag att baka, diska, tvätta och mysa runt i skit kläder :) har även fått skannat in mina fötter på ortopeden och om 2 veckor ska jag dit igen för utprovning av sulor av mina fötter tror jag.. Håller alla mina tummar och tår för att det ska funka så jag slipper ha ont i hälarna. Nu ska jag jobba lite och sen är det golfträning !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0