Lejon eller inte det är frågan !!!

Njuter i soffan efter en hård dag på jobbet, ibland undrar man var folk gör av sina hjärnor, helt otroligt vad roligt man man ha åt folk.. Lite små elakt, men nått roligt får man ha :) Idag lyckades jag glömma glasögonen på morgonen, så idag har min dag varit små suddig på långt håll, så när jag körde hem på motorvägen, alltså lite snabbare så tyckte jag mig se ett lejon, det var väl mer troligt en kossa, men tyckte väl ett lejon var mer exotiskt :) hihi Nu ska jag titta på en andra chans på 1:an, super bra gråt vänligt program, sen blire sängen för min del då klockan ringer 04:15 PIP!!! Underbart att kliva upp innan man knappt hunnit sova, men sen slipper jag ju 4 köerna på vägen hem, så lite underbart är det ändå :) nu tv tittande !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0