Jag vill soooova

Jaha, det är torsdag och min lediga dag, jag vaknar klockan05:00!!!!! Det är INTE okej, legat och vridit på mig ett tag till och med kissat, tänkte att det var mitt undermedvetna som väckte mig för att jag var kissinödig, men det var inte mycket som kom ut, nästan slöseri med papper.... Jag vill sova min skönhetssömn nu!!!!! Gäspar stort, men är inte trött vad är det för fel på mig????? Det är ju bara inte normalt att vakna så här tidigt när man inte behöver..... Jag får väl försöka tänka på våran blivande lägenhet som vi får flytta in i december, lycklig som få :) men då lär det väl bli ännu svårare att somna om, tankarna kommer ju snurra runt om möbler, lampor och hur ska kisen klara sig här hemma?? Han som letade efter mig när jag bara varit borta i helgen, sprang ju till och med upp till mitt rum och nosade eller vad katter nu gör.. Min älskade kise, gose katten som förgyller mitt liv med så mycket bus och kel och underbara sovställningar.... Nej, nu ska ag försöka somna om!!!! Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0