En kärleksförklaring

Snart börjar jag ju bli tjatig, 3 inlägg på EN dag, det är nästan helt omöjligt att man kan ha nått vettigt att skriva nu... Men det har jag ju inte heller utan jag är bara i stort behov av att skriva ner lite tankar för att lätta på trycket i huvudet. Om en timme ligger jag på en massagebäänk i espevik och till en början njuter och sen övergår det väl mer till ajajajajaj men gött efteråt är det!! Men jag är en mystjej, jag älskar mina stora jogging byxor och den stora aspero tröjan, älskar att krypa upp under min "får"-filt med ett par raggsockar på fötterna, eller bara gå runt i joggingbyxor en hel dag bara för att jag är ledig.. Finns ju inget som är så underbart som dessa sköna, mjuka, slappa, lössittande brallor och hade det funnits en modell som var snygg nog att gå på fest i hade jag garanterat haft ett par i gadroben.. Jag bara älskat dom, känns som om jag lättat lite på trycket nu i alla fall och magen är svullen som en ballong och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Det är dags att sluta smygäta chokladen och börja smyg äta typ äpple.. Inte alls lika smarrigt som chooklaa men mycket bättre för magen skulle jag tro... Så imorgon ska jag ha med mig en smoothie till mellanmål på jobbet, det är ju dags att börja hålla i stålarna. Har liksom bara lite mer än 300 kronor på mitt kära bankkort, vem fan är det som handlat??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0