Blääääää

Tankarna snurrar runt allt mer, jag undrar vad det är jag håller på med... Orkar jag med det här mer eller är det dags att erkänna ett misslyckande och gå vidare med huvudet högt?? Orkar ju inte ens fokusera på städningen eller att jag faktiskt borde åka och träna golf och här nånstans mittemellan ska jag klämma in matlagningen för klockan 16 är det dags för massageoch därefter blir det inte mycket gjort det vill jag lova... Då ska jag sitta i fotöljen här uppe och titta på MIN tv och njuta av MIN tid!!!!! Tror jag avslutar städningen nu med en snabb dammsugning och sen matfix och sen blir det bilen till östra för att träna golf, slänga iväg lite klubbor och slå ut lite ilska över det jag inte orkar ta tag i nu.... Så får de bli!!!! Förresten är min mage helt ur spel och för att inte gå in på allt för många äckliga detaljer så säger jag bara prutt och hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0