Bara vanligt vatten

Nu regnar det inte lite utan super mycket, det är grått, kallt och blött :) riktigt höst väder alltså, men jag deppar inte för det, nej tvärtom en laglig anledning att sitta i soffan och sen är jag nöjd med mig själv efter att ha tränat golf både själv och med bästaste tränaren :) och idag börjar jag med att göra ett seriöst försök att sluta äta godis, än så länge är det okej, men lite sugen är jag, men lyckades gå in på Coop utan att falla för choklad begäret, stolt över mig själv om man säger så. Men nu är det ju 4 dagar på jobbet inklusive en fredag som ska klaras av, men det ska väl inte vara några problem eller??? Men måste hålla i slantarna nu när det snart är dags för både flytt och resa till värmen... Och så är det dags att sätta igång med träningen ordentligt för att hålla igång kroppen så ska väl suget minska lite i alla fall, men mest genom en stadig frukost och sen en bra frukost på jobbet och sen även bra mat och mellanmål, ska titta i min smootihe/juice bok och få lite inspiration tänkte jag.. Men nu blire tv och mys i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0