Ajajajajaj!!!!!

Okej, idag börjar jag jobba 17:00, vilket borde innebära att jag får gjort en massa saker som städning och jobb, men icke!!! Jag har varit och vaccinerat mig, synd om mig idag med andra ord, gjorde ont och mamma är sjuk så in på kvantum för att köpa tidningar och värktabletter, vilket resulterar i att jag köper mig lite choklad bara för att jag har tagit spruta.. Vadå barnsligt?? Och nu när jag egentligen borde jobba med möten och städa mitt rum som ser hemskt ut så ligger jag i sängen och pillar på min iPad och spelarbspel, det ger inte särskilt mycket pengar ska jag säga, men lite underhållning :) men nu när jag snart måste åka till Varberg igen för ännu ett läkarbesök så kommer jagbju på allt sommska göras och får ett litet ryck, men så kommer jag på att jag ska måla tånaglarna så dom ser fins ut inför läkarbesöket.. Löjligt men så otroligt sant, jag är fortfarande samma slarviga, tidsoptimist och sista minutens tjejen som jag var i skolan, trots att jag har hunnit bli över 20 alltså borde jag väl ha fattat bättre vid det här laget??? Så nu ska jag måla naglarna och sen ska jag köra i till staden och sen hem boka lite möten och sen åka till jobbet för ett skönt stängningspass, lovley!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0