What à feeling

Ikväll lärde jag mig nått nytt, man ska aldrig & då menar jag ALDRIG äta en pannkaka mer än man orkar, det blir spykänsla väldigt mycket spykänsla!!! Varför sa ingen stopp vid näst sista bara??? Så nu sitter jag här framför tvn och mår illa samtidigt som jag tittar på grey's anatomy och längtar efter My darling som jag för övrigt inte kommer träffa förrän på fredag kväll... Har dessutom lite ont i huvudet, men jag klagar inte för imorgon ska jag skämma ut mig på dance mania på atletica så underbart är det att skaka rumpa och dessutom har ju doktorn sagt att svettas är bra för huvudet så nu kör jag sten hårt på svetten!!! Hahahhahahha Jag har haft en lite jobbig dag på jobbet, mina fötter blir ju f*n inte bra, ont så jag nästan skulle kunna gråta en skvätt, men det gör ju inte stål flisan inte, eller hur?? Hoppas på en skön morgondag istället med fötter som är på min sida!!! Sov gott vänner och ligg inte uppe för länge med dator eller iPad. Det där sista är mer en påminnelse för mig själv då jag lätt fastnar med iPaden i sängen och så blir klockan elva igen liksom.. Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0