Vilken härlig måndag

Mmm, min första lediga dag på 6 dar, hur underbart som helst och snart har jag legat bort hela förmiddagen i sängen, spelat spel på ipaden och bara njutit... Men snart kommer väl älsklingen hit så borde väl gå upp och äta lite frukost.. Idag blire gymmet och ett härligt zumba pass sen ska jag vidare till derome och äta kladdkaka med en härlig tjej, var alldeles för längesen vi sågs, har interns sett deras nya lägenhet. Men nu funderar jag starkt på att gå upp och klä på mig, sättanigång en maskin tvätt, det är nämligen brist på trosor och sockar.. Måste kolla skåpen i köket med så jag har allt fär att baka en ny kladdkaka som ser underbar god ut på bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0