Frostigt ute

Okej, nu börjar det bli lite kallare och detta lite leder till frost på rutorna på bilen.. Känns inte okej det är lite förtidigt för min del det får gärna vara lite varmare ett tag till i alla fall.

Men nu är det som det är och jag ska snart åka till jobbet igen, känns som om det bara var några timmar sen jag var där. Men nu är det bara idag, lördag och söndag kvar, sen är jag ledig måndag och tisdag förmiddag, då det bär av mot ge kås med vår mega långa lista på saker som behövs till lägenheten... Nä men nu ska jag fräscha upp ansikte, andedräkten och doft under armar och göra mig redo för ett långpass på jobbet ....

Ha en fin fredag allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0