Fjärde dagen i skåne

Brrr.... Idag bjuder Skåne på kallt väder, sådär 6 plusgrader och lite blåst, men än så länge är Skåne till sin fördel det bjuda nämligen på sool!! Och det vinner över minusgrader kall blåst så länge solen är framme har vi en glad Felicia :) så nu sitter jag med soleni ryggen och låter den värma mig, snart ska jag vända på mig och låta den lysa över mitt ansikte. Gårdagens spel var helt okej några kluriga lägen från tee, men annars tycker jag att min darling skötte sig fint :) idag blir det till att jaga fåglar och ha så roligt som möjligt och njuta av dagen:) Till något roligt som gårdagen erbjöd var att vi tänkte äta på klubben, men pyttepannan var inte glutenfri. Så då sket vi i de och ska äta här idag och gissa vad dagens var?? Joo, pyttepannan och idag var den glutenfri... Vad hände där liksom ?? Hmm nää nu måste jag på med vantarna annars fryser mina händer fast runt telefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0