Andra dan i skåneland

Nu blir jag arg!!! Hade skrivit jätte mycket och så lyckades jag trycka bort allt. Vi är inne på andra dagen i Skåne, gårdagen regnade bort och vi spelade bara 11 hål sen gav det inte mycket så vi bröt. Idag bjuder hösten på ett finare väder med sol och ganska mycket blåst men än så länge inget regn. Idag hoppar jag spelet då jag har så mycket kläder så jag liknar en michilin gubbe och har ni någonsin sett en sådan svinga en golfklubba?? Nää just det, det går inte!! Så idag övar jag på min caddie roll istället och njuter av solen i mycket kläder och mina härliga vantar:) Jag lyssnar på lite gamla låtar och njuter av min ledighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0