ledig dag enbart med mig och för mig

okej, nu börjar jag bli knäpp på mig själv, har raderat det jag skrivit säkert 3 jäkla gånger nu.. Skärpning här, jag har ju varit ledig idag och haft en egen dag då min älskade efter en frukost tillsammans packade in sin leksak (en sån där mini cross) för en grabbdag.. Tyvärr var mina vänner upptagna för dagen & kvällen så jag har fått stå ut med mig själv hela daan..

Så jag var i varberg en sväng för att tippa åt mamma, råkade springa på ett nagellack eller två som jag tyckte såg snyggt ut och det blev de med, men lite för mycket pengar egentligen, men har man egen dag så har man.. Sen hem äta revben med potatissallad, sen ge mig på godispåsen och coca cola burkarna :) sweet!!
Har även hunnit med att svänga mina lurviga med dammsugan tillsammans med en underbar MAGNUS UGGLA, i min stereo, en helt otrolig upplevelse måste jag säga.. hahahhaha
Hyrde första twiligt filmen så 2 timmar senare har jag sett min första twiligt, min oskuld är bruten :) hihi och nu är det så mycket bättre, chips dipp och en coca cola burk till. Det är troligt att detta är min kvällsmat också, så har jag lite mat till imorgon på jobbet, revben med potatissallad för det hade jag tänkt äta ikväll med.. fantasifullt eller hur ??

Det lär bli lite svårt att somna ikväll efter den här socker chocken jag ger min kropp, men på måndag är det core, torsdag är det dance mania och där emellan blire promenader :)

NU är det dags för en slurk coca cola och sen fokusera på chips dipp :) jag är alldeles för onyttig idag, men nu är jag på god väg att orka stå emot sockret på veckorna så snart kanske jag kan orka helgen också.. wish me luck Det är dags att snubbla in i mål nu!! Ta tag i livet och jaa... se vad det har att erbjuda, kan / orkar jag ta tag i min träning och början på ett lite mer nyttigt liv för att må lite bättre.. Huvudvärken får säkert lite energi av mitt sockerbehov och kan jag bli av med det så kanske jag kan jaa.. va kan jag ?? jätte mycket kan jag redan, men jag kanske kan lära mig mer om mig själv.. Och lära mig att ta hand om mig själv lite mera, min kropp behöver massor av kärlek och det kommer den få för jag är på gång!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0