Tisdag

Jaha, onsdag och ledig, that is lovley!! Och vad gör jag på en ledig dag, joo jag ser en musfälla som springer med en mus i!! Vad gör jag? Jag ringer mamma och får prata med Johan och han föreslår att jag ska dränka den, men nej det gör jag inte utan jag slänger ut den och med hjälp av sopkvast och skyffel och så fick katten ta den.. Men det är tur jag bor på landet för jag ropade eller mer skrek "du ska döö" så tur ingen åkte eller gick förbiför där stod jag säkert i fem minuter för att få upp musfällan med sopkvasten istället för att bara ta händerna och dra bort spärren.. Jag är en mes!! Har även hunnit med en omgång bak så jag hoppas verkligen att brödet blir bra nu, för annars kommer jag gråta en skvätt.. Har haft så mycket att göra att jag glömt äta idag eller jag har ätit, nej mer frossat i små bruna bollar med pärlsocker på... Nu skäms jag lite, men det tyvärr har jag en fross vecka med en massa socker... Men det är väl okej ibland och efter mina händelserika dagar så är det värre än vanligt. Men imorgon ska jag shoppa med min mamma i Kungsbacka och sen blire lite skön träning med ett dance mania pass :) skaka rumpa!! Nu äre grey's anatomi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0