precis över ytan

Ett litet blogginlägg såhär på tisdag förmiddag eller snart eftermiddag kanske?? Idag har jag knåpat på ett cv eller jag ändrade lite i texten på det gamla, för hur jag än försökte såg det bara så mycket bättre ut.. Så imorgon ska jag sätta mig och ringa lite samtal för att se om någon vill ha mig, jag är nästan villig på allt just nu!! För hur jag än vrider och vänder på situationen så kommer det inte bli bra det här, även om jag trivs nått sjukt bra med mitt älskade fore store gäng så kommer jag inte må bra.. Tyvärr innebär det då att jag inte kommer kunna lära mig mer av dom bästaste, men förhoppningsvis kan jag hitta några/någon som kanske kan leva upp till samma nivå, det är inte lätt, men någon måste det väl finnas?!

Fast det kommer väl alltid något bra ur en situation som suger ?? Joo, visst är det så, för jag har insett hur underbara jobba kompisar jag har.. För det finns i alla fall några som tycker det jag gör är grymt och det värmer hela mitt hjärta och just nu är det de som håller mig någorlunda över ytan... Dom räddade MIN helg från att bli katastrof och det är dom som lyfter mig där någon annan trycker ner!
Så jag kommer gå stolt ur det här med, för ingen sätter sig på mig ostraffat och nu är det krig och jag ska få sista ordet, för du fick första !


Till nått lite mer roligt så har jag träningsvärk så jag knappt kommer ner på toan, var på core som ska vara fokus på mage och rygg, men hur jag än känner efter så känns det mest i rumpa och lår?! hur kan det komma sig?? Så jag är inte så jäkla stark som jag trott för jisses va tungt det var och magen, rumpa, lår, armar ja men typ hela kroppen fick liksom lite som kramp i vissa övningar. Så här ska det tränas på för till thailand ska jag vara the biff !!!

Nu ska jag koka lite pasta och käka pappas biffar- mummma!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0