Orkar inte detta

Jaha då var det dags för huvudvärk igen då, nytt schema ute och jaa huvudvärken kom med en gång som ett litet brev på posten eller ännu bättre ett knapptryck bort på mailen. Plus att jag har en jätte förkylning på gång, näsan rinner, ögonen värker och jag känner mig allmänt trött och slut.., har varken tid, ork eller råd med det nu, ska ju snart flytta så behöver alla moneysar jag kan få... Men ska försöka mota bort sjukbakterierna med apelsiner och esberitox ska göra en egen juice imorgon tänkte jag. Nu är det dags att försöka sova lite för igår blev klockan alldeles för mycket innan jag somna och sen har jag inget roligt att berätta så är väl bäst att sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0