18 november

Det är fredag idag, har jag njutit?? Svar:neej!!! Fullt upp på jobbet, slitet som ett litet djur från 11 till 19:30 piip! Så mina fötter värker även om jag ligger i sängen, det är ett litet tjutljud i öronen (antagligen efter allt surr i butiken), kropp och knopp skriker efter vila. Känner mig lite som en urvriden disktrasa, äcklig och sådär sladdrig i kroppen... Så det mest logiska vore väl om jag sov nu, men jag har ju lite svårt att somna ibland och idag kvällen efter gårdagens stängning ät en sån kväll... Klockan kommer bli mycket idag och så ringer klocka. Redan halv nio då det är upp för nästa jobbtimmar, även om det är en glidar tid 11-16 bara en mass ob tid :) Men det suger energi ändå, detta att ständigt vara trevlig är ju lätt, men jisses vad mycket energi det går åt just nu, för egentligen vill jag ju inte vara så trevlig... Nog om jobb, på söndag ör det vilodag dag med älskling :) Och nu ska jag försöka lägga igen ögonen och få några timmars sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0