11november 2011

Kapp, då är klockan snart 23:00 igeen!!! Men det är fredag och jag har varit hemma och sjukat mig i två dar, snoret har runnit, näsblod av nysningar, svetten runnit och orken har helt enkelt inte riktigt varit på mig sida..men nu är det fredag och jag har en påse godis, lite fika som bana kaka från skällinge bageriet och vaniljbulle från valinge bakstuga, 1liter coca cola har lätt glidit ner i strupen som vart torr och nu är magen på jäsning. Fast nu har jag kommit på något lite läskigt, jag ska snart åka till thailand och inte f*an vill jag se halv gravid ut i ett bikini land... Nepp, så nu är det skärpning Felicia, dags att verkligen ta tag i detta problem så nu till min genialiska plan, som sickan säger: jag har en plan!!! Och den är mer core, zumba, dance mania, spinning och promenader i friska höst eller äre vinter luften nu? I alla fall det ska bli mer frukt vilket också är socker, men på annat vis och smothies och maat, nyttigt och ibland onyttigt, men i 2 veckor ska det vara fokus på nyttigt!!!! Hjälp mig komma ihåg det när minnet sviker och hjärnan viskar coca cola, chooklaa, goodis, usch jag kan riktigt höra hur det låter, precis som på en film sådär utdraget och äckligt, så håret reser sig på armarna.. Förstår ni hur jag menar? Så idag har jag börjat med det yttre med fokus på nyttigt, målat naglarna i fin röd färg :) , hårinpackning och skrubb av hela kroppen, det är bara rakning av ben och lite ansiktsvård som saknas. För just nu har jag en mega finne i näsan ( inge vidare när man är snorig vill jag bara tala om), en lokal finn invasion på vänstra sidan av hakan, som jag alltid får när maten är för fet och det som åkt in i munnen är för onyttigt och en hel lokal församling i pannan eller säger man på? Och med detta intresanta vill jag bara säga god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0