vem kommer rädda kärleken ??

Vad är det som händer ??? 

Det är ingen som vet, ingen som vet!!!

Just nu kollar jag på det lite väl överdrivna melodifestivalen, fast det heter väl inte så nu när alla länder är med.. Usch ja, imorgon är det fredag & då har jag plan på pizza med mamma eftersom både pappa & min älskling är borta på annat.. Lördag blir det bio med mamsen & kussen min, "hur många lingon i världen" eller nått sånt, såå gooodis påsen är stor hela helgen :) För att hoppa lite i allt & göra det så rörigt som möjligt ska jag berätta om min dag, började väl helt ok, men när jag hade kaffe rast idag så blev jag så hemskt sötsugen, men hade som tur var inte kortet med mig in i butiken för då hade det blivit choklad de kan jag lova.. Men en frys kille kom upp med prover från nått glass grej, cocobella, sjukt god glass med choklad rippel & vaniljglass med kokos, wonderful!!

Nä, men nu får det allt bli sängen börjar 7 imorgon så klockan piper tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0