vart tog glädjen vägen ?

Varför känns det som om allt jag gör, alla beslut jag tar i jobbet, allt jag säger/gör blir fel ? Som om det finns hundratusen anledningar att flytta mig till kassan igen, dit jag inte vill.. Varför ??? Det är jobbigt att ha svårt att somna pga ett beslut eller nått jag gjort under dagen för att jag är rädd att jag ska bli förflyttad eller få sparken.. så ska det inte vara, men just nu känns det som om minsta lilla fel skulle leda till det. Så ska det inte vara, men så är det just nu..

Kärleken är död & jag mår skit över det, tur att jag får somna på älsklingens arm ikväll, finns inge bättre sömnmedel som att få somna & vakna jämte den man älskar. Världens bästa medicin !
Snart kommer han & hämtar mig med så bättre kan det inte bli, till helgen blir det golftävling lördag & sen är det morsdag på söndagen, firas på förmiddagen för på eftermiddagen blir det kalas för morbros sambo..

Nu blir det tv i en kvart till sen blir det sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0