våra brister gör oss till människor

Idag är min lediga dag och jag njuter för fulla muggar, har precis ätit frukost och sitter fortfarande i sovtröjan & joggingbyxor för dagens största utmaning att bara göra saker jag känner för. Det finns bara en sak som är inbokad idag och det är en singellektion kl. 15 så tills dess får det gärna sluta regna för är det något som är riktigt tråkigt är det att träna golf utomhus när det regnar, allt blir så blött?!

Funderar på om jag ska ta tag i min något kaosartade gaderob eller om jag ska skjuta på det i några veckor till och se hur riktigt kaos ser ut.

Ska snart klä på mig och försöka hitta på nått lite vettigt så jag inte bara slöar bort hela dagen.. Det här blev lite rörigt, men det är en ledig dag och då får det gärna vara lite rörigt för det är min rörighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0