små funderingar såhär lite efter läggdags!

Och så var det tisdag igen, dagarna, veckorna och framför allt månaderna bara rusar förbi i super fart, blir galen när det går så fort, hann inte riktigt njuta klart av april & nu är nästan maj över, kanske inte riktigt, men nästan. Plus att nu är det värsta SOMMARVÄRMEN!!! göööött som man säga i götlaborg änna va.. Haha Min älskade pojkvän börjar bli galen på mig efter att jag tar efter lite uttryck från dessa kära göteborgare jag jobbar med, som frulle=frukost och ralle= rast !! Och jag älskar att retas så jag använder dessa speciellt på morgonen, frullebulle :)

Är bara liite trött just nu efter att ha jobbat 16-21 passet idag, men guuud va skönt det är med värmen, njuter för fulla muggar, det finns bara ett litet stort minus med värme & det är alla kryp som kläcks & vaknar till liv, uscha!!! Har fått mina första myggbett för året och självklart sätter dom sig på dom mest konstiga ställen, som magen precis vid troskanten & ljumsken, va fan, vem vill ha myggor där nere, ser hel mysko & lite smått äckligt ut när jag behöver klia för det behöver jag det vill jag lova.. Så jag hydrokortisonar för fulla koppar just nu, allt för att undvika pinsamt kli down stairs :) Sen så börjar det ju komma en massa flugor, spindlar, skalbaggar, usch jag ryser bara jag tänker på det.. Så den/det som uppfann dessa äckliga små vidriga kryp borde få en smäll i huvudet!!! Enligt mig då eftersom jag hatar allt som kryper, flyger, surrar (speciellt när man ska sova) och bits, så med detta avklarat säger jag bara GOD NATT !!!

För nu börjar det här bli väldigt rörigt & helt osammanhängande så det är väl bäst att sätta punkt & puffa till kudden lite extra...


Fan, nu kom jag på vad jag skulle komma ihåg när jag kom hem. Lovade ju att koka ägg till älsklingen, men det glömde ju jag. Jaja, jag kom ju ihåg att ta upp bröd i alla fall så lite mat får han ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0