sköna tisdag

Min enda helt lediga dag denna vecka är idag & då ringde klockan 8.00, är jag knäpp eller ???? Dessutom gick jag upp då med för att lämna den varma sängen & ta bilen hem till mig från älsklingen för frukost & göra en icke plan för dagen. Så idag har jag varit flitig & klippt gräset på ena sidan av huset den andra tog jag förra veckan så var lite för tidigt att ta den idag med, sen in & avslutade städningen av mitt rum, hade till&med sån energi att jag fixade min något kaosartade gadrob så nu är det ordning & reda för i alla fall en vecka :)

Så nu sitter jag mätt & glad i soffan & tittar runt på min käre dator :) life is wonderful sometimes

Nu ska jag ta mig ut till frysen & hämta lite glass för det är jag värd idag, ska testa den nya "nogger" glassen från GB den som är i såndäringa litet paket.. Hoppas den är mumma , sen blir det ansiktsmask & dusch för ikväll blir det liseberg & femkamp med jobbet.. Dags att bjuda på mig själv ikväll för jag lär ju inte vara en hejare på det däringa :)




Sommaren är här eller i alla fall påväg  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0