rubrik va det jaa

Vad trött jag blir på mig själv, ibland är det bara inte meningen... Hade lyckats skriva ner en massa ovettiga tankar här & så tryckte jag på bakåt knappen och vips är allt borta.. Duktigt felicia, du har lyckats igen!

Så nu får det bli en förkortad version & den är kort, idag är en trött dag, huvudet är tungt, kroppen är skit seg & energin är död. Så istället för att gå min planerade promenad blir det soffan med en par väl infista mjukisbrallor & lite bubblat vatten. Idag har jag nog lyckats göra en massa fel, som att neka en gubbe retur på blommor bara för att blommannen inte var där, hallå vakna!! Så imorgon får jag väl ringa & be om ursäkt & be han komma ner igen, pinsamt, nej super pinsamt!! Men som sagt huvudet är kvar på kudden & kroppen den är inte vaken, så kom tillbaka imorgon får då kommer jag vara super tjejen som fixar allt & alla!

Så nu ska jag vila min kropp med lite halv seriös sit-ups efter fjärrkontrollen & vatten glaset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0