måste man

Lördag och jag är ledig har väl inte fått gjort så där jätte mycket mer än ligga i soffan, var i veddige för att köpa en baklampa till cyklen som ska säljas, men aldrig i hela livet att jag ställer mig i en sån jädra kö. Så var en såndär underbar kund & la lampan på det närmsta stället runt kön & gick ut, utan lampa.. Jaja ska ju till stan i veckan flera gånger så nångång ska jag väl komma ihåg att stanna till på ö&b eller nått sånt däringa ställe :)

Har varit ute på en liten kort ensam promenad med mig själv & telefonen som sällskap, lite absolute 60´s.  Min andra hälft är ju i karlsborg & gräver damm.. Så efter denna väldigt korta promenad, fick på mig ett par snygga hurtiga tajts som kliade sönder, hade jag bara kunnat med att gå i trosor genom nyebro hade jag gjort det, men jag är ju inte riktigt så "naken" av mig. Så jag kliade på istället & kom hem började vattna lite med världens sämsta vattenslang, hur kunde pappa köpa den sorten???? Sen fick jag den briljanta ideén att jag ville klippa gräset (hatar ju att klippa gräset??) , men fick i alla fall saken & började, blev lite ojämnt, men det är ju tanken som räknas :)

Nu regnar det & jag ska ta tag i disken så kanske jag hinner klart innan mamsen kommer hem från jobbet, sen bär det av mot götlaborg för att kolla bio med mamsen & kusinen min :) Myspys ska vi ha ikväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0