jag kommer!!!!!!!!!!!!!!

Dagen som började på topp, jag sov till klockan 8.59 för att vara exakt och vaknade bara 1 minut innan klockan ringde, snackar vi tajming nu eller ? Annars brukar jag ju vakna sådär 8 och vara hungrig eller nått annat dumt så jag inte kan sova vidare. Men idag lyckades jag alltså, kanske beror det på mn huvudvärk igår kväll & att jag inte somnade förrän vid halv 12, men det är ju inte det viktigaste i mitt fall utan att jag faktiskt lyckades sova länge :)

Sen upp för att käka lite frukost blev en räkmacka idag, lite torsdags lyx sådär :) Och sen körde jag till golfbanan för ett litet golfpass såhär dagarna innan tävling, hann med bunkern som jag numera älskar. Känner mig lite som ett barn som gillar sandlådan för det är ju ungefär vad det är, men har ju alltid varit barnsligt så konstigt vore ju annat. Sen gick jag över till puttern och när jag kände att mensvärken blev för mycket (hade lyckats komma iväg utan värktabletterna, hade inte ens en vanlig alvedon i bagen) så bestämde jag mig för att köra några slag till i bunkern för att sen åka hem. Men när jag ska sätta i flaggan så får jag glasfiber i handen av stång j*vlen!!! Säger bara en sak: vanliga flisor gör ont, men dom ser man ju åtminstone, glasfiber är tydligen genomskinliga & syns inte, men jag känner dom.. Så in till stan för att möta mamma & se om hon kanske kan ta ut dom, sann optimist here we goo!! Det kunde hon tyvärr inte & inte jag heller för den delen så vi går ner till neptunus, den underbara vårdcentralen, och dom hade lunchstängt, men tur i oturen så släpper en sköterska ut en mamma med barnvagn därifrån & vi får hjälp ändå. Fick ett plåster som ska suga ut flisorna hoppas vi på och annars får jag höra av mig imorgon.

Jag har tävling på lördag så då vill jag helst kunna hålla i en golfklubba utan att behöva bita mig i läppen av smärta! Så nu ligger jag i soffan med datorn i knät, det är ju bra med värme mot mensvärk som börjar dala av nu efter en tablett :) Älskar denna perioden i månaden, känner mig skit snygg, inte alls godissugen & svullen.. Eller är det tvärtom, världens godissug speciellt chokla, svullen som en gris och ett väldigt svajjigt hurmör. Så ikväll hoppas jag på nöjda, glada och trevliga kunder annars är det stor risk att jag bryter ihop & köper den största chokla biten jag kan hitta i en av sveriges största matbutiker.. Förstår ni hur kvällen kan sluta?? Jag kommer ha världens sockerkick & allt kommer gå åt pipan??

    Alla som känner igen sig, ropar amen!

Den här bilden plus några andra väldigt tänkbara fick jag av en kär vän för nått år sen efter att jag avslöjat mina laster av chokla under just denna underbara kärleksfulla "men nu vet du ju att kroppen fungerar som den ska"-period! Bullshit alla sexualkunskapslärare, det är allt annat än bra eller roligt, det är en lååång seg pina & man kan aldrig riktigt se ljuset i tunneln förrän allt är över & man kan njuta av sig liv igen!! Så de så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0