himmlen är oskyldigt blå ....

Har precis satt i linserna, uscha! Har en såndäringa som ska snurra runt för att det ska bli skärpa på ena ögat & innan det är klart känns det som om jag är helt groggi. Finns inget värre, men det är ju skönt att slippa glasögon ibland, speciellt på golfbanan eftersom jag känner mig halv blind när jag tittar efter bollen.. Ska in på kontroll så jag kan få beställa lite mer, hoppas bara på att jag inte ska behöva ta ut & sätta in dom igen för det tar en jäkla tid.. Har inte riktigt vant mig, använde ju inte det förra året som det var tänkt.. Men men, det fixar väl sig, ska även köpa födelsedagspresent till bästaste emelie, sen blir det till derome för promenad & hälsa på nya kisen där :)

Nämen det är väl dags att klä på mig & hänga upp tvätten, jag är effektiv idag redan kört en maskin & när jag kommer hem ska det bli minst en till plus lite dammsugning & städ av toa, här är det vårstädning i små doser, började dammsugningen av mitt rum i söndags så det är liksom redan avklarat, men dammning av saker, toan, lite fönsterputs & allt som behöver göras för att det ska se vårfräscht ut är kvar, så planen är i små doser :) Så kan jag börja om från början lagom tills jag är klar, där sprack den bra planen lite känner jag, men jag är ju ingen städfantast så lite damm har väl ingen dött av???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0