2011.05.20 idag är det fredag

Nu tittar solen fram, jag som varit ledig 2 hela dar & en halv och då hade det varit världens sket väder, regn, grått, sova soffan väder helt enkelt & idag när jag ska jobba hela dagen vara inne & jaa jobba, då kommer solen & det sköna vädret fram.. Blir lite små arg på vädret nu, men jag hoppas på helgen då jag jobbar kvällen så börjar inte förrän 17, så hinner ju vara ute en hel dag innan jag behöver gå in ...

Igår blev det kaos på jobbet när jag skulle stänga, varför ska alla människor komma klockan 21-22 & handla??? Jag vill ju köra på mina lugna rutiner så jag slipper stressa upp mig.. Men igår var jag hur vimsig som helst bara för att jag tyckte tiden rann ifrån mig, usch, men nu kör jag ju helgens stängningar också så kanske jag kan lugna ner mig lite till nästa gång..

Dags att göra mig iordning för jobbet, tvätta ansiktet så jag känner mig lite fräsch, borsta tänderna så jag inte dödar någon med min andedräkt & hitta några snygga kläder att dra på sig.. Borde väl raka benen med men det orkar jag inte så skiter i det & tar det imorgon istället, så långbyxor på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0