vilket skit väder

Trött & lite sliten efter 4 dagars arbete, men det är 2 dagar kvar denna veckan, men gött e de när kuvertet kommer :) Det är ju roligt också, annars hade jag ju inte satt upp mig på 6 dagars jobb under en vecka, men det känns ju helt klart i kroppen.. Meeen imorgon är det fredag och det innebär att jag är en dag närmare min lediga dag :)

Nu ska jag kolla upp tv tablån för jag har ju halvt om halvt lovat min älskling att jag ska vara vaken när han kommer hem sådär 23.30 & då behövs det nått bra att fokusera ögonen på :)

Så ikväll behöver jag inte knöla täcket & låtsas att jag hör hans hjärtslag genom kudden & försöka hitta "hans" lukt på kudde eller täcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0