vilken fredag kväll jag har ...

Nu har jag suttit i soffan 1 timme typ, häärligt.. Men huur ska jag klara av att sova själv hela helgen ?? Min älskade älskling är ju på finlandsfärjan, så träffade han igår och sen får jag inte träffa han förrän på söndag kväll sådär halv 10 kanske.. Men tänk vad jag kommer vara puss sugen :) hihihi

Meeen först nyheter, finns just nu inga nyheter att tala om så återkom om en vecka eller nått...

Ska väl snart krypa ner i sängen och försöka sova måste bara titta klart på familjeunderhållningen let's dance, det är min sexiga fredagskväll med röd funktionströja och jesus byxor från thailand, i'm a sex bomb, sex bomb !!!!

Finns väl inte mycket mer vettigt att säga mer än att jag diggar låten: jag kommer, jag kommer, jag kommer nu, baby jag är kär ... lalalalalaaa.... Jag sjunger såå bra !!

Mer vettigt än så här blir det bara inte idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0