världens bästa !!

I morse ringde klockan 8.45, kändes väl ungefär som om vi precis hade gått och lagt oss.. Men jag tog mig i kragen och gick upp eller jag var vääldigt kissinödig så hade inte mycket till val. Älsklingen låg kvar i sängen utan att reagera när jag gick upp så bestämde mig för att fixa frukost :) Kokade ägg, dukade fram och tömde diskmaskinen, bara för att ha något att göra i väntan på att äggen skulle bli klara.. Sen gick jag och väckte han, världens bästa flickvän var jag idag om jag får säga det själv :)

Sen hann vi även med att träna golf en timme, hem till mig och gjorde en liten budget för att se om vi kan flytta hemifrån & om jag bara kan få till lite mer dagar så ska det funka, litet glädjeskutt i mitt hjärta <3
Efter att gjort lunch så åkte jag till stor byn derome & tog en härlig promenad i det super gråa vädret med en super härlig person, det var helt klart därför det blev en härlig promenad.. Mycket härligt i mitt liv just nu .. Hann även med att åka in till stan med mamma, där hittade jag en ny lite mindre brun väska på lindex så imorgon ska jag inviga den :) älskar nya väskor & plånböcker, kan bara inte få nog av det.. Inhandlade även en ny duschgel på body shop och eftersom jag var medlem fick jag en liten gåva idag, ett litet bodybutter med mango smak, en liten mascara och en liten bodylotion.. ÄLSKA!!

Så om en stund blir det duschen med min nya duschgel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0