torsdag eftermiddag ..

Energin är verkligen nere på noll och jag är överlycklig som har en helt ledig helg framför mig, den börjar från&med det att jag kommit hem imorgon, slutar 16.00 så kanske blir runt 17.30 eftersom det brukar innebära köö på motorvägen att sluta 16.00... Meeen jag är överlycklig som får sluta så tidigt även om det innebär att jag får gå upp sådär 5.00, något som jag verkligen kan ta när jag får sluta så tidigt en freedag :) Jag lääängtar söönder till helgen, sova med älsklingen, mys och frukost tillsammans, vilken lyx!  Ska även ta lite kort till fotokursen som är på måndag, kanske ska ta min käre pojkvän som motiv på någon av bilderna kanske..

Det är ju regelkurs ikväll, men vet verkligen inte om jag orkar sitta still & lyssna i 3 timmar och så sent också, kanske ska satsa på nästa gång istället..
Blev ingen promenix med bästa idag och tyvärr så orkar jag inte dra ut mig själv idag...


Ska nog se om jag hittar något gott som inte är bra för figuren i skåpen här hemma & enligt säkra källor finns det nått sånt & sen en riktigt bra sak är att nästa vecka kommer påskgodis till butiken & det innebär sänkt pris på lösgodis.. Det ska FROSSAS & så tänkte jag ordna en suprise till någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0