sjukt nöjd !!!

1 timma kvar tills jag måste sätta mig i bilen & åka till jobbet. Det känns riktigt bra idag har inte jobbat på 5 dar, lite mini semester, även om den fjärde dagen inte var jätte rolig.. men men nu känns allt mycket bättre & livet kommer ju gå vidare & lottapotta kommer alltid finnas i våra hjärtan.. Lite klyschigt, men det är ju sant!

Idag lyckades jag ta mig upp ur sängen kl. 8.00 för att ge mig ut på en intervall runda innan jobbet, känner mig sjukt nöjd & snart ska jag duscha av mig svetten & göra mig i ordning för jobbet.. Kör ett lång pass idag 12-21, men bäst är att älsklingen kommer vara här när jag kommer hem & jag kommer somna gott ikväll med :) Imorgon tänkte jag faktiskt gå upp 8.00 igen, men då blir det golfhallen för lite träning där istället.. Måste ju visa tränarn att jag är villig att jobba lite & att jag faktiskt gör allt jag kan för att förbättras & så..


Ha en underbar dag & njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0