Nu sitter hon på molnet & lyser upp våran varddag

Igår tog det äntligen slut, livet för lilla lotta hon gick vidare & är nu uppe i himlen med farmor & farfar.. Solen skiner idag, jag tror det är lotta som fixat åt hos här hemma, hon kände kanske att vi behövde lite hopp om vår nu när allt är över för hennes del. Det är så skönt att hon äntligen fick flyga vidare till ett ställe där inga krämpor finns.. För visst är det så i himmlen att alla sjukdomar försvinner.
Jag tror inte på gud eller nått sånt, men jag vill tro att Lotta sitter på ett moln & njuter...


Tänkte att jag ska sätta mig på verandan & mysa med katten lite, men först ska jag åka & köpa någon gott till fikat, så jag kan njuta av solen med ett glas saft & något gott till ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0