hemliga magneter i soffan ???

Jag har verkligen ingen lust att ta tag i disken och köket idag, jag liksom skjuter bara upp det en timme till och snart får jag stå i sista minuten för att hinna med allt.. Vill inte det heller, men fan vad svårt det är att få upp rumpan ur soffan, dels gör det jäkligt ont att resa sig pga brutal träningsvärk, men sen är det liksom som en magnet i soffan som älskar min rööv!!!

Men ska leta upp en sjungvänlig skiva nu tänkte jag och så ska jag brista ut i sång, är ju ensam hemma så det är inte någon som kommer drabbas av hörsel problem idag och sen ska jag testa mina sångkunskaper i badrummet för måste nog fräscha upp mig innan jag högger in på det som väntar på mig i kylen :) mmmm.. varit på systemet och handlat lite gottigott :) Men jag hatar att dom alltid ska granska mitt körkort så himla noga, som om dom inte tror att det är jag eller att det är förfalskat eller nått.. Usha!! Jag lämnar ju alltid fram det utan att dom behöver fråga, jag är en snäll kund som vet om att jag ser ung ut för min ålder.. hahaha fast hon på svenska spel kursen förra månaden trodde ju jag var 23 så jag kanske inte ser så jäkla ung ut i alla fall.. Jag tar 23 som en komplimang ska ni veta, för jag är tjejen som alltid kommer få visa leg..




Disken var det och disken blir det , NUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0