godis är gott :)

Mina planer är ändrade tänkte jag skulle träna golf nu innan jobbet, men hoppar det och tar mig ut på en promenad i det något blåsiga, men förhoppningsvis sköna vädret.. Solen skiner & det är blå himmel i alla fall, så det ser ut som om våren är på väg, men vågar inte ens hoppas för då kommer det väl snö igen..

Ska åka upp lite tidigare till jobbet idag så jag kan göra nån kurs på datorn om posten, ska ju på utbildning på tisdag och då var det ett krav att man gjort den, så det är väl bäst att sköta sig...


Jag är ett godismonster!! grrrr.. jag vill ju verkligen sluta äta så mycket gott, men jisses vad svårt det kan vara.. Klarade 5 dagar utan ens ett litet sug för någon vecka sen, men så kommer helgen & då ska det frossas.. Och då får man liksom börja om från början typ, men nu tänkte jag satsa hårt och träna mer så säger dom som vet att suget ska minska.. På den klassiska måndag börjar mitt klassiska nya liv.. Hur många gånger säger man inte så?? Hur klassiskt svenskt är inte det ?? Jag tror jag kört med den repliken säkert 20 gånger om inte mer bara detta året, vi är liksom i början på mars!! Det är kris i lägret och jag har verkligen kört fast i det spåret att på måndag då smäller det.. Men nu gäller det , eller hur ??
Övertyga mig någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0