Det är brutalt!!

Min träningsvärk är brutal denna vecka, var på bodypump i onsdags morse & jag tror träningsvärken kom redan under passet, snacka om att vara dåligt tränad!! Så har bokat in mig på ännu ett pass, så nästa vecka blir det återigen pingvin eller gravid gång hur man nu vill se på saken.. Jag väljer pingvin gång för jag vill inte se ut som om jag är gravid..

Ska spela innebandy med golfen ikväll, fattar inte varför jag sa ja till detta påhitt, kommer förhoppningsvis levande därifrån.. Eller så hoppar jag det och äter godis istället ? :) Ska snart ge mig ut i köket och röja för att sen stöka ner igen, ikväll blir det nämligen tacos och det är min uppgift att fixa till denna svåra rätt.. Så det är väl bara att sätta igång en bra skiva och ta tag i disk plus matlagning ...

Sen ska jag värka mig i soffan och smörja in mig i thailands linement, det ska göra susen mot träningsvärk säger mamma iallafall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0