du ljög fan bättre än delfinerna simmar

Nu borde jag varit nere på golfbanan & tränat, men nu är jag inte det utan ligger i soffan som en slö fis.. Men hade stängning på jobbet igår & jag har svårt att varva ner & somna om sängen står tom när jag kommer hem & det gjorde den igår så innan jag släckte lampan & somnade var klockan säkert halv 1...
Så idag är jag super trött & ska om en timme åka till jobbet igen, har en 6 dagars vecka så är ledig imorgon & sen är det jobb hela helgen... Får skylla mig själv som bokat in en tid extra, men pengar blir det :)



Har börjat utveckla ett beroende till veronica maggios nya skiva på spotify, så har börjat starta en väldigt seriös tanke på att skaffa skivan till bilen.. Jag har ju ändå en kareoke bil, jag sjunger järnet till & från jobbet igen, här sparas inte på varken röst eller inlevelse.. Dock har jag ju inte någon textremsa att följa så det är ju inte alltid min text stämmer med originalet, men det är ju bara jag som hör så vem bryr sig liksom..


Jag slänger ner en nyckel från fönstret i köket, jag bor 4 trappor upp & du är välkommen in !!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0